Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~marekvrak | użytkownik

imię i nazwiskoMarek Kamianowski adresJelenia Góra zarejestrowany17.07.2008 @10:24:24 ostatnio na stronie11.02.2016 @10:35:57



kontakt i statystyki
digarty584 komentarze2357 posty na forum17

komputer / sprzęt
Nikon D610 + Nikon d90 + Nikkor 50 mm 1.4, Sigma 105mm 2.8 AF-S Nikkor 18-105 G VR + AF-G 35mm 1.8 + Nikkor 85mm 1.8D + Samyang 8 mm 3.5 fish-eye, Marumi DHG Super Circular PLD 67 mm + Nikon Sb910 + Falcon Eyes dyfuzory + Quantuum blenda 5w1 + Nissin Di622 + Treq Tri-16

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~SappyCentre    08.04.2011 @21:42:30
Przypadkiem wygrzebałam go w biżuterii mamy ;P
Tak więc poszukaj w jakimś sklepie z takimi pierdołkami ;P
_______
"Wanting to be someone else is a waste of the person you are..."
~szerokokatny93    08.04.2011 @21:38:16
jeśli chodzi o dominację koloru to nie mam takiej opcji w aparacie, robię to w lightroomie dzięki za miłe komenty, zaraz coś również skomentuje, bo widzę ładną modelkę :D
_______
Fotografuj tak, aby w twoich zdjęciach było widać pasję a nie jakość sprzętu.
~Smiter    05.04.2011 @21:34:53
Dzięki za miły i konstruktywny komentarz
Pozdrawiam
_______
Więcej na http://www.zakjakub.com
~kornoset    04.02.2011 @20:47:46
Dzięki
~TonyPoznan    01.02.2011 @18:43:29
Elo, zdjęcie zrobione bez jakiegoś kombinowania zarówno ze strony fotografa, czyli upierać się na silę w robieniu ujęcia kadru itd. który nie wyjdzie świetnie i ze strony modelki bo nie widać stresiola towarzyszącemu sesji,. To taki mój skrót myslowy
~dpalucka    27.01.2011 @21:13:58
dzięki za komentarz ciekawa galeria. pozdrawiam
~BetiiW    27.01.2011 @20:30:35
Dziękuję...
_______
Warto mieć marzenia doczekać ich spełnienia...
~ELSNER7    27.01.2011 @19:38:11
czyli podobnie ustawiam jak i ty
~ELSNER7    27.01.2011 @19:37:11
przesłonie
~ELSNER7    27.01.2011 @19:31:30
Powiem tak...może cie zdziwie ale ja nie zwracam tak wielkiej uwagi do przesłony ,poprostu mam takie swoje ustawienia w aparacie które wiem że mnie nie zawodzą a ostrość staram sie zazwyczaj ustawiać na najwyższej... w odłegłości około 2-3 metrów od modelki oczywiście....i daje mi to zadawalające dla mnie rezultaty
~rathm    27.01.2011 @17:49:27
Minimal byłby dobry gdyby nie ta kobieta w kadrze
_______
Życie bez roweru powoduje raka i choroby serca.
Live to ride.
Robię syf.
~ELSNER7    27.01.2011 @16:58:26
posłuchaj..sądze patrząc po przynajmniej ostatnich twoich pracach że jakość zdjęć masz bardzo dobrą a jeśli chcesz jeszcze większą zresztą jak i ja bym chciał to niestety ale wiąże się to z napewno z zakupem dużo lepszego sprzętu a to sie = duże pieniądze...może kiedyś któryś z nas posiądzie taki sprzęt ale na obecną chwile dajesz niezle sobie radę i masz duża jakość w ostatnich pracach..tak trzymaj...a zawsze służę pomocą
~Jumn    27.01.2011 @16:54:22
Dziękuję za wszystkie opinie : >
~ELSNER7    27.01.2011 @16:50:06
dzięki ,nie przesadzaj bo czuje sie zażenowany..bardzo udane masz ostatnie prace,podobaja mi się...pozdrawiam
~cCriminal    25.01.2011 @16:36:18
jej. dziekuje za tak dobry komentarz :P
~Poison    23.01.2011 @23:34:28
spoko, jak się nadarzy okazja sprawdzę to, a tak BTW może balans bieli?
~Poison    23.01.2011 @23:19:59
no nie przesadzajmy http://www.digart.pl/zoom/6093564/Natalia_Malecka__9.html niebieskie http://www.digart.pl/zoom/6089206/Natalia_Malecka.html zielone warunki oświetleniowe podobne, pierwsze słyszę o zmianie koloru oczu w zależności od padania światła
~Poison    23.01.2011 @23:10:35
No tak, już wiem co z tymi oczami, faktycznie malowane, ta sama modelka ma raz niebieskie, raz zielone, raz szare, pozatym bardzo fajnie :D
~przypadekk    30.12.2010 @13:38:47
wiem ze nowy sprzęt itd więc po prostu mówię to, co przyszło mi do głowy bez jakiegoś wrednego czepiania ot tak po prostu o to chyba w tym portalu chodzi, tak mi się wydaje przynajmniej ja, szczerze się przyznam nie przepadam za robieniem zdjęć w rawach i się na nich zupełnie nie znam (choc to pewnie robi ze mnie zacofanego żółtodzioba), więc niestety z tym CI nie pomogę... musisz uderzyc do ludzi, którzy się znają na fotografii
_______
Ain't Gonna Lose Now, There's Such A Lot To Win...

http://www.przypadkowezdjecia.blogspot.com
ZAPRASZAM!
~CoreXxX    19.12.2010 @21:29:44
przez pomyłkę wstawiłem takie duże.
dzieki za komentarz
~garfield04226    17.11.2010 @19:42:38
a dziekuję. a Ty tylko liście i wiewiórki ?
~Kooora    09.11.2010 @17:01:27
Dziękiiiii(:
JAkie świetne wiewióry masz(:
~marekvrak    09.11.2010 @15:04:38
polowa drogi ;]
_______
"Fotografia, jako potężne medium wyrazu i komunikacji oferuje nieskończoną różnorodność postrzegania, interpretacji i działania." /Ansel Adams
~izzowata    09.11.2010 @15:03:44
to chyba tez daleko :D
~izzowata    09.11.2010 @15:01:17
oj tak, kujawsko-pomorskie
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt